ை Concentración contra a violencia de xénero.

ilcanallarubens_Concentracincontraaviolenciadexnero.png[GALEGO] Xoves día 31 de xullo ás 20:00h na Rúa Príncipe, diante do Museo de Arte Contemporánea (M.A.R.C.O.) tivo un acto de repulsa contra a violencia machista en todas as súas manifestacións, tiveron moi presente o último asesinato ocurrido na provincia de Pontevedra.
A asociacion de rede de mulleres veciñas contra os malos tratos de Vigo segue a denunciar os asasinatos de mulleres por mans de homes, no que vai de ano xa son 45. Se leeu un comunicado en mostra de solidariedade coas mulleres que sofren a máis despiadada manifestación do machismo, a violencia de xénero.
Dende a Rede condenaron o crime ocurrido onte en Pazos de Borbén, mais a rede condenamos tanto a crueldade do asasinato coma eu, como os apuntamentos que se están a facer do caso, alegando que foi un ataque de ciumes. Os asasinatos das mulleres son por pura supremacía machista, non se deben a ataques de ciumes, nin a outra causa que non sexa o intento de doblegar ás mulleres exercendo o maior control posible nas súa vida, e decidindo a súa morte.

[ESPAÑOLJueves dia 31 de julio a las 20:00h en la Calle Príncipe, delante del Museo de Arte Contemporánea (M.A.R.C.O.) tuvo un acto de repulsa contra la violencia machista en todas sus manifestaciones, tuvieron muy presente el ultimo asesinato ocurrido en la provincia de Pontevedra.
La asociación de la red de mujeres vecinas contra los malos tratos de Vigo sigue denunciando los asesinatos de las mujeres a manos de los hombres, en lo que lleva de año ya son 45 mujeres asesinadas. Se leeyo un comunicado en muestra de solidaridad con las mujeres que sufren la mas despiadada manifestación del machismo, la violencia de genero.
Desde la Red condenador el crimen ocurrido ayer en Pazos de Borbén, mas la red condenamos tanto la crueldad del asesinato como yo también, como los apuntador que se esta haciendo en el caso, alegando que fue un ataque de celos. Los asesinatos de las mujeres son por pura supremacía machista, no se deben a ataques de celos, ni otra cosa que no sea el intento de doblegar a las mujeres ejerciendo el mayor control posible en sus vidas y decidiendo su muerte.

Rubens Rocha [@ilcanallarubens]
#Vigo #ViolenciaDeXenero #RDMVCOMT #Concentración

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s

A %d blogueros les gusta esto: