ை Vigo puso sua primeira escaleira mecánica ao aire libre.

IlcanallaRubens_EscalerasIIRepublicaVigo[GALEGO] Martes 5 de Agosto do 2014.- Un paso para salvar as ladeiras de Vigo. E un paso electrónico ademáis. O corazón da cidade vive un “día histórico”, hoxe, coa colocación das primeiras escaleiras mecánicas municipais ao aire libre, que estaran situado no pleno corazón da Porta do Sol.

En concreto as escaleiras da polemica está situadas na Rúa República II, á beira da figura emblemática do Sireno. O seu obxectivo é salvar unha caída de dez metros e conta cun orzamento total de 1,2 millóns de euros. Esta mañá comezaron situando o primer tramo das  controvertidas escaleiras mecánicas que ligan a Porta do Sol co Concello o acto contou cun amplo publico mixto, xente da cidade e moito turista que estaba a ver como poñian a escaleira tan emocionados como si foxe un concerto de David Bisbal. Un gran guindastre transportou a gran peza de metal que colocou dita peza na Rúa II República, no corazón de Vigo.

Despois de meses de probas arqueolóxicas, a ausencia de restos arqueolóxicos de eventual relevancia para dar a luz verde dun proxecto que o goberno local anunciou a finais do ano pasado. O desempeño é a instalación de tres tramos de escaleiras mecánicas, salvando o gran caída entre a cidade vella de Vigo e na falda do Castro, “favorecendo o paso de veciños e turistas”. Pero realmente salvagardar esta desnivel que encontrase na zona? Realmente creo que non.

O obxectivo é estar en funcionamento en setembro. Antes se cubriran para evitar que usuarios poidan correr perigo polas inclemencias do clima.  A instalación das polemicas escaleiras mecanicas e as primeiras de uso público da cidade de Vigo. O proxecto e xuntar o quilómetro cero da cidade co “paseo” dos Xardins de Granada na parte superior do casco vello, preto do Concello. Esta é a primeira iniciativa da vertical Vigo tratando de salvar o desnivel dalgunhas rúas e proporcionar unha mellor conexión. Noutros casos, como a unión de Torrecedeira Pi e Menéndez Pelayo Camelias conexión debe ser por ascensor.

[ESPAÑOLMartes 5 de Agosto de 2014.-  Un paso más para salvar las cuestas de Vigo. Y un paso electrónico además. El corazón de la ciudad vive hoy un “día histórico” con la colocación de las primeras escaleras mecánicas municipales al aire libre, que estarán situadas en plena Porta do Sol.

En concreto las escaleras están ubicadas en la Rua II Republica, situada junto a la emblemática figura de El Sireno. Su objetivo es salvar un desnivel de diez metros y el presupuesto total es de 1,2 millones de euros. Esta mañana han comenzado las obras de colocación de las polémicas escaleras mecánicas que conectarán la Porta do Sol con el Concello en el acto contó con un amplio publico mixto, gente de la ciudad y mucho turista que estaba viendo como ponían la escalera tan emocionados como si fuese un concierto de David Bisbal. Una gran grúa portaba la gran pieza metálica que se colocará en la Rua II Republica, en pleno corazón de Vigo.

Tras meses de catas arqueológicas, la inexistencia de restos arqueológicos de relevancia permitió dar luz verde a un proyecto que el gobierno local anunció a finales del año pasado. La actuación consiste en instalar tres tramos de escaleras mecánicas, salvando el gran desnivel existente entre el casco viejo vigués y la falda del monte de O Castro, favoreciendo así el paso de vecinos y turistas. Pero ¿salvara en si realmente ese desnivel? la verdad creo que no.

El objetivo es que puedan entrar en funcionamiento en septiembre. Antes se cubrirán para evitar a los usuarios las inclemencias meteorológicas. Las instalaciones, las primeras de uso público de Vigo, unirán el kilómetro cero de la ciudad con el “paseo” de los Jardines de Granada, en la parte alta del Casco Vello, muy cerca del Ayuntamiento. Se trata de la primera iniciativa del Vigo vertical que trata de salvar los desniveles de algunas calles y de ofrecer mejor conexión. En otros casos, como la unión de Torrecedeira, Pi y Margall y Menéndez Pelayo con Camelias la conexión se hará mediante ascensor.

Rubens Rocha [@ilcanallarubens]

#Vigo #EscalerasMecanicas #RuaIIRepublica

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s

A %d blogueros les gusta esto: