ை Una concentración silenciosa por palestina

ilcanallarubens_concentracionsilenciosacontraelxenocidioiraeliapalestinavigo.png

[GALEGO] Colectivos sociais, sindicatos, organizacións e partidos políticos convocaron unha CONCENTRACIÓN SILENCIOSA para exixirmos a fin da agresión xenocida do Estado de Israel contra o povo palestiniano. A concentracion tivo esta quinta feira (xoves) 7 de agosto do 2014 ás 20:30h diante do museo de Arte contemporaneo M.A.R.C.O. onde se fixo un acto simbolico poñendo unhas velas e un silencio atronador despois do silencio viñerón os berros contra Israel decindo que Palestina vencerá.

Xa non e a primeira concentración que se fixo na cidade de Vigo, a primeira tivo lugar na farola da entrada da Rúa de Príncipe con unha asistencia de xente do común a cal se sorprendeu pola cantidade de xente que se concentrou, logo de esa concentracion tivo lugar unha manifestación que partiu dende o cruce da Rúa Vía del Norte ata o museo de arte contemporanea M.A.R.C.O. a cal contou con unha acollida de maís de mil persoas e tamen estiverón representantes políticos do parlamento galego por AGE (Alternativa Galega de Esquerdas) tamén entre os manifestantes se encontraban un amplo colectivo de xente palestina na cidade e os seus irmans marroquies.

[ESPAÑOL] Colectivos sociales, sindicatos, organizaciones y partidos políticos convocaron una CONCENTRACIÓN SILENCIOSA para exigir el fin de la agresión genocidio del Estado de Israel contra el pueblo palestino. La concentración tuvo lugar en esta quinta feira (jueves) 7 de agosto del 2014 a las 20:30h delante del museo de Arte contemporáneo M.A.R.C.O. donde se hizo un acto simbólico poniendo unas velas y un silencio atronador después del silencio vinieron los gritos contra Israel diciendo que Palestina vencerá.

Ya no es la primera concentración que se hizo en la ciudad de Vigo, la primera tuvo lugar en la farola de la entrada de la Rúa de Príncipe con una asistencia de gente común la cual se sorprendieron por la cantidad de gente que se concentro, luego de esa concentración tuvo un lugar una manifestación que partió desde el cruce de la Rúa Vía del Norte hasta el museo de Arte Contemporáneo M.A.R.C.O. la cual contó con una acogida de mas de unas mil personas y también estuvieron representantes políticos del parlamento gallego por AGE (Alternativa Galega de Esquerdas) tambien entre los manifestantes se encontraban un amplio colectivo de gente palestina en la ciudad y sus hermanos Marroquis.

Rubens Rocha [@ilcanallarubens]
#Vigo #Galiza #Palestina #GalizaConPalestina #StopXenocidio @ilcanallarubens

Primer acto Concentración na farola – Primer acto Concentración en la farola.

Segundo acto Manifestación polas ruas – Segundo acto Manifestación por las calles.

Tercer acto Concentración Silenciosa.

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s

A %d blogueros les gusta esto: