ை Predecible a túa aparición

ilcanallarubens_portadosolVigo

Brillante é a noite, cando o ti saes
ilumínasnos coa túa presenza, todo o brindas
facilítasme ocultar a timidez de neno que teño
do min sae outro ser o que desexo sempre ser.

Predecible e a túa aparición que á vez é desaparición
hai unha conexión que nos une, séntote dentro
tanto como o contrario do amor que é tan impredicible…

Hoxe non che vexo pero se que estas, só o meu sentimento
é testemuña da túa existencia, a túa enerxía a miña vida
con todo, a túa presenza é tal como unha nova vida
que se sente aínda que non esteas.

Colosal fenómeno distante e próximo!!!
por un momento a dúbida invádeme e sae a timidez
impaciente ansío que volvas porque débil síntome
sen advertir que logo anhelo a túa máxica ausencia.

E aínda que a túa luz non me toca síntoa nas miñas venas
é tal como un raio que me penetra suavemente
pracer e contemplar as olas que fas coa tua enerxia
cando che perturban a túa luz transfórmame no ser que desexo ser.

Volveu todo á normalidade
normalidade para quen?
Quizais alguén gozo da túa presenza
cando aquí a túa ausencia foi a miña desesperación.

Predecible e a túa aparición que á vez é desaparición
hai unha conexión que nos une, séntote dentro
tanto como o contrario do amor que é tan impredicible…

Rubens Rocha [@IlCanallaRubens]

Responder

