ை Testemuño dun Vigues que reside na rúa.

ilcanallarubens_ persoas sen teito nos suportais do PP de Vigo_Vigo_2015

Xenio momentáneo, conversador brillante o alcohol convérteche niso por un instante. Din que iso mata lentamente quizais sexa a verdade mais non lle fago caso. Prefiro estar morto a ser un tipo vulgar porque así me converteu o poder político nacional ese poder que me quitou todo o decente. Entréguelle dándolle toda a miña confianza atraves dun sobre mais esa confianza volveuse na miña unha gadaña a que quitou todo.

Lo que digan os meus amigos agora non me importa. Antes tampouco lles importaba moito xa que poñían escusas para non me ver. A eles sempre todo lles ía e vailles mais que ben as cousas.

Agora que me viron tomar na praza do barrio e sen bañarme lles preocupo. Mentres que á miña as coiteladas do poder político me quitaron todo. Son patéticos os intentos dos que din que son meus amigos de afastarme de botella de alcohol.

O meu último desexo non é afastarme da botella senón será un último trago. Non quero estar sobrio cando vexa o deus o que fixo estar como estou. O poder político quitoume o meu traballo cun ere fraudulento, o banco róubome o meu diñeiro e a miña casa. A miña esposa foise ao lado do poder político xunto a un home corrupto, este home corrupto protexido polo poder xudicial mentres eu non estou protexido.

Xa que ata me quitaron a tarxeta sanitaria a cal era a salvación da miña saúde a cal agora intoxico. Só pido un último trago aínda que me custe morrer tan só pido o último trago para deixar vivir. A ninguén pedín vivir para sempre xa que teño visto que o vivido foi un engano. De nada vale seguir porque o poder político me saco toda dignidade como ser.

O intento por cambiarme dos meus hipócritas amigos poderalles custar a vida. Dende que era un acólito gustábame a bebida que invadía cada misa de domingo. Viño gratis, corpus cristi, vocación perdida, aínda que siga cara a diante non encontro saída. Só pido un último trago aínda que me custe morrer xa que aquí, xa non sirvo mais se que molesto. Mais a ninguén pedín vivir para sempre e os meus desexos son contribuír aos vermes que son mais dignos que o poder político.
Xa que de nada vale seguir e polo menos alguén lles podo contribuír cando este morto.

Rubens Rocha [@IlCanallaRubens]

Responder

