ை Testemuña Ines unha traballadora da sanidade de Vigo.

ilcanallarubens_hospital álvaro cunqueiro_electro_Vigo_2015

Que mal me sinto.
Dende que empezou toda esta lea do Hospital Álvaro Cunqueiro(HAC) non durmo, teño a tensión máis alta, dóeme a cabeza e onte despois de saír do traballo tiña náuseas. Creou que isto se chamasomatizar un problema, non é que este enferma pero me sento así.

Pensei que sería cousa dun par de días pero isto vai camiño decronificarse. A cura sería que os nosos responsables deixasen de preocuparse polo cargo que ocupan e pasasen a preocuparse das cousas polas que os pagan.

Levou case 27 anos como enfermeira na sanidade pública e a miña peor experiencia como traballadora fora en 1998 cando a miña unidade se fixo tristemente famosa por un brote de Aspergillus con 6 falecidos por esa causa. Recordo a eses pacientes, ás súas familias e amigos. Recordo as súas caras de angustia e enfado, as súas preguntas, a miña impotencia e a de todos os meus compañeiros.

Agora ese fungo parece que campa ás súas anchas polo novo hospital e se decatan dende que estamos en pleno traslado. A miña dúbida é se apareceu de súpeto (cousa que dubidou xa que ese fungo no po está na súa salsa e diso abunda en todo o hospital) e preventiva xa o sospeitaba. Se é así este traslado non se debía de ter iniciado. Pero claro esas eleccións á volta da esquina…

Agora con este desastre en marcha temos pacientes que van doXeral ao Cunqueiro e deste ao Meixoeiro en ruta turística. Temos improvisación nos tres centros porque ninguén ten claro que facer.

E seguen sen dar a cara os responsables. E seguen sen dimitir. E seguen botando balóns fóra e intentando buscar un cabeza de turcoque cargue co marrón.

Por todo iso me sento mal pero abrigo porque me dá a sensación de que eu estou pachucha, a sanidade pública está na UCI. Para curala loitemos por ela traballadores e usuarios. Primeiro acudindo á manifestación do día 3 de setembro.

Despois cada vez que nos pida o noso voto recordando que están a facer estes políticos coa sanidade, a educación e a xustiza.

Rubens Rocha [@Ilcanallarubens]

Fonte [1]

Responder

