ை Que se agocha na túa lata de atún?

30/05/2006. Mar Mediterraneo. Atun de aleta azul del norte (Thunnus thynnus) en el interior de un jaula de transporte. Estos atunes capturados con vida por buques pesqueros de cerco en Libia, se remolcan en jaulas de transporte especial a granjas atuneras frente a Sicilia. Alli son engordados antes de ser vendidos a los mercados japoneses. ©Greenpeace/Gavin Newman  Northern bluefin tuna (Thunnus thynnus) inside a transport cage. These tuna, caught alive by purse seine fishing vessels off Libya, are towed in special transport cages to tuna ranches off Sicily, Italy. There they are fattened before being sold to the Japanese markets.  ©Greenpeace Handout - No sales - No Archives - Editorial Use Only - Free use only for 14 days after release. Photo provided by GREENPEACE, distributed handout photo to be used only to illustrate news reporting or commentary on the facts or events depicted in this image.

Atún, atún, atún en todas partes. En bocadillos “vexetais”, en empanadillas, en ensaladillas, en miles de latas do súper. A nenos e maiores gústalles o atún, pero a este ritmo non o poderán gozar por moito tempo, porque está a desaparecer.

O atún está en perigo polas políticas pesqueiras insustentables. A sobrepesca, a pesca non selectiva e a pesca pirata está a levar a estes magníficos animais a unha situación moi vulnerable. Por iso é importante que, se comes atún, fágalo da maneira máis responsable posible. Pero, como?

Para saber que atún é máis sustentable, Greenpeace volveu a avaliar ás 14 marcas máis importantes do noso país. Moitas deron pasos para ofrecer atún máis sustentable, o que foi capturado máis preto e de forma selectiva. Tamén melloraron loitando contra a pesca ilegal, e comezan a dar máis información aos consumidores nas súas latas. En cambio, outras como Carrefour, Calvo, Albo e Eroski non só se han estancado, senón que empeoraron desde a nosa última análise, en 2013. Non se comprometeron coa sustentabilidade do atún, nin dan a información necesaria para identificar o atún máis sustentable como, por exemplo, onde foi pescado e como foi pescado.

Consulta aquí a Guía de Atún 2015 >> aquí

Pero coa túa axuda podemos cambiar esas marcas. Temos que facerlles ver que esiximos métodos de pesca sustentables e información sobre sustentabilidade nas etiquetas. Se as marcas senten que os consumidores demandan atún sustentable, cambiarán. Por elo o teu apoio é fundamental: cuantos máis sexamos, máis presión terán as compañías. Fai ruido a aquí.

Rubens Rocha [@IlcanallaRubens]

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s

A %d blogueros les gusta esto: