ை Facebook resucita a súa ferramenta de notas

El pase de diapositivas requiere JavaScript.

Facebook acaba de actualizar unha ferramenta presente na súa plataforma case desde o principio, pero que nos últimos tempos, co auxe da fotografía e o vídeo, permanecera en segundo plano: as notas. Ese espazo para que os usuarios compartan reflexións máis longas das que permite unha actualización de estado ordinaria.

A elección do momento non parece en absoluto casual, pois coincide cos esforzos que a rede social está a investir en Instant Articles, o proxecto para aloxar historias e artigos de terceiros na súa propia web no que xa se involucraron medios como The New York Times e The Guardian. Parece outro sinal máis de que Facebook quere ser unha plataforma de contidos no pleno sentido do termo: aloxándoos para evitar, na medida do posible, que os usuarios a abandonen para visitar outras webs.

Así, Facebook decidiu incorporar algunhas novas funcionalidades á súa ferramenta de Notas, que a achegan máis ao que permiten facer as plataformas de blogging: poderanse inserir imaxes, tanto na cabeceira como no corpo, e tamén será posible editar os textos con titulares, encabezados, citas e sumarios.

Facebook está empeñada en converterse non só nunha rede social na que un se decata de quen se casou, tivo un fillo ou se cambiou de cidade, senón tamén nunha plataforma para o consumo doutro tipo de información, a noticiosa, habitualmente atribuída a Twitter, que ata agora asumiuse como a rede social favorita dos xornalistas. Por iso, os de Mark Zuckerberg puxeron en marcha varias ferramentas específicas para os informadores, como a capacidade de retransmitir vídeo en streaming ou o buscador de información social Signal. Esta actualización de Notes podería facela tamén máis atractiva para o gremio.

O discurso oficial da rede social, con máis de 1.500 millóns de usuarios activos en todo o mundo, insiste, ademais, desde hai tempo en que consumir información desde dispositivos móbiles constitúe unha mala experiencia de usuario a maioría das veces, algo que o seu equipo parece empeñado en mellorar. Aloxar en Facebook os contidos que ata agora é necesario visitar en webs de terceiros aforraría aos usuarios un tempo duns 10 segundos, vital na navegación móbil.

Rubens Rocha [@IlCanallaRubens]

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s

A %d blogueros les gusta esto: