ை O PP e Rajoy perden en mencións en Twitter

Seguimento de #hevotado , o hashtag máis usado o 20D.

Seguimento de #hevotado , o hashtag máis usado o 20D.

Máis aló do número de votos, non resulta en absoluto fácil discernir quen é o verdadeiro gañador das eleccións xerais que onte se celebraron en España. O mesmo candidato máis votado, Mariano Rajoy (PP), que obtivo un 28,72% dos votos, falaba onte á noite dun país “ingobernable”. Pero é que nin Rajoy nin o seu partido nin practicamente ninguén logrou vencer en todos os ámbitos.

E houbo un campo de batalla que aos populares resistíuselles durante toda a campaña e que onte seguiu facéndoo: Twitter. Exemplo de que as redes sociais convertéronse nunha útil ferramenta para os novos partidos como Podemos e Cidadáns pero non tanto para os tradicionais, a conversación na rede social do pajarito, que alcanzou 1,8 millóns de tuits, onte tivo un perdedor: o Partido Popular, cuarto en mencións de todas as formacións políticos, e quinto na lista de candidatos.

Segundo as estatísticas compartidas pola propia plataforma, o partido de Mariano Rajoy nin sequera figura entre as tres agrupacións políticas máis mencionadas polos usuarios durante a xornada electoral.  O podio ocúpano Podemos, con 74.203 mencións, Esquerda Unida, con 65.770 e Cidadáns, con 34.491. Séguenlles o Partido Popular, con 31.515 mencións, e o PSOE, con 23.464.

1.    @ahorapodemos con 74.203 menciones

2.    @iunida con 65.770 menciones

3.    @CiudadanosCs con 34.491 menciones

4.    @PPopular con 31.515 menciones

5.    @PSOE con 23.464 menciones

E tampouco lle foi moi ben ao PP na lista dos candidatos máis referidos durante o día de onte. Rajoy ocupa a quinta posición, con 30.189 mencións, adiantado por Alberto Garzón (EU-Unidade Popular), quen, a pesar de obter só dous escanos gozou de gran repercusión e apoio online durante toda a campaña; Pablo Iglesias, líder da terceira forza política e obxecto de 45.363 mencións; Sánchez Castejón, do PSOE, con 41.130, e Albert Rivera, de Cidadáns, con 32.491.

1.    @agarzon con 46.999 menciones

2.    @Pablo_Iglesias_con 45.363 menciones

3.    @sanchezcastejon con 41.130 menciones

4.    @Albert_Rivera con 32.941 menciones

5.    @marianorajoy con 30.189 menciones

A comparecencia de Rajoy tampouco foi un dos “minutos de ouro” da noite electoral tuitera, isto é, os picos de maior actividade na rede social, fito que si lograron a comparecencia do socialista Pedro Sánchez ás 23.45, a de Albert Rivera, ás 23.56, e a de Pablo Iglesias ás 23.10.

Os resultados demostraron que as urnas non sempre lle dan a razón ás redes sociais, pero as estatísticas recollidas por Twitter si reflicten, con todo, que son un bo compás para as tendencias. Proba diso é que o emoji que Twitter puxo a disposición de #podemos foi o máis utilizado desde que arrincou a campaña (en 76.761 ocasións), e que Pablo Iglesias (82.865 novos seguidores) e a súa agrupación (57.175) son, respectivamente, o candidato e a formación que máis followers sumaron aos seus perfís oficiais nesta semana. Ao candidato da coleta séguelle, aquí si en segunda posición, Mariano Rajoy, aínda que nunha gran distancia en seguidores.

1.    @Pablo_Iglesias_: 82.865 nuevos seguidores

2.    @marianorajoy: 46.777 nuevos seguidores

3.    @agarzon : 44.348 nuevos seguidores

4.    @Albert_Rivera: 42.384 nuevos seguidores

5.    @sanchezcastejon: 26.846 nuevos seguidores

6.    @Herzogoff: 2.472 nuevos seguidores

Rubens Rocha [@IlCanallaRubens]

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s

A %d blogueros les gusta esto: