ை Ámote onte, hoxe, mañá e sempre.

Imaxe conjeturas.es

Imaxe conjeturas.es

Do espazo escuro da miña casa
ata a néboa espesa da
noite quero versos dignos dun
tempo no que soa estás e abrázasme.

Onte ameite entre os meus brazos,
hoxe ámote máis que nunca,
mañá dareiche a felicidade que mereces,
por sempre quererei a túa presenza xunto a min.

Se onte fíxenche dano e non esqueces
lembra que ben puiden equivocarme,
sabes xa que non quero lastimarte,
felicidade es ti desta a miña vida

Se hoxe non queres perdoarme,
lembra ben polo amor pídoche
que como eu ningunha outra te ama
nin che amou, nin che amará xamais.

Mañá cando lembre rindo
que onte quería, amada miña, contigo
as cousas que vivimos xuntos hoxe
e que por sempre quererei vivilas

Terei mil e un soños novos
que desexarei vivir noutro mañá,
que volverei lembrar do onte
e que seguirei querendo vivir por sempre.

Porque sempre quero amarte,
ata dar o meu último suspiro,
porque ámote onte e hoxe,
porque amareite mañá e sempre.

Para ti, con todo o meu amor
Rubens Rocha [@ilCanallaRubens]
Segamos a estrela.

Responder

