ை Os tres Estados (amoroso, social, existencial)

ilcanallarubens_Travesia Alfonso XIII_Vigo_2016

ICR-Photographer© Travesia Alfonso XIII Martes 5 de Maio de 2015 16:10h Vigo

Pasan as horas neste inferno imaxinándome que estás aquí, aínda que pasou moitísimo tempo, o meu corazón segue baleiro sen ti, doulle os meus bicos a miles de mulleres, heime encamado con máis dunha delas, aínda que eu son o que agora non responde, sigo sendo o que morre de celos, ao pensar, que poida que esteas noutros brazos, ao deixar, que pasen meses sen falarnos, aínda que se, que fuches ti a que me enganou.

Xa non podo, eu non podo, eu non quero, esquecer. E enférmome,detéstome, moléstome sen razón.

Impórtame pouco o que o mundo saiba, a miña honestidade non concibe moral, pouca e nada é a ética que teño, equivócome e perdoarse.

A xente que non me pasa igual fálame, á que eu non paso non lle falo máis, aínda que o mundo se enoxara comigo, a miña vida flúe igual que os demais.

Que máis dá, se ninguén é perfecto aquí, o que dirán, ten a importancia que uno dálle, mentes pechadas, así moi pouco aprenderán.

Non me importa, quen mereza, quen se crea, ser mellor. Se cando penso, hai xente boa, chega alguén do peor.

A vida non é un camiño de rosas, pero hai un século era moito peor, aínda que soe sicópata suicida, espero a miña morte para vivir mellor.

A esperanza, o último que se perde, eu non espero nada nin se queira do meu, aínda que tivese todo o ouro do mundo, penso que non che fai nin a metade de feliz.

Que a vida, en boa compañía e sen rancor, que o anos, adquirindo sabedoría, que mellor, sen temores, a dicir o que penses de corazón.

E me rio, e suspiro, retórzome de dor.
Ao saber, que non chega o día, que non verei isto, desolación.

Rubens Rocha [@IlcanallaRubens]
Os tres Estados (amoroso, social, existencial)
Sigamos en loita para alcanzar a estrela vermella.
Un delirio de ficción que calquera parecido coa realidade é pura coincidencia.

Responder

