ை Latinoamérica, en liña co ‘e-commerce’ no 2016

Imaxe youngmarketing.co

Imaxe youngmarketing.co

Os retos son ampliar a comunidade de usuarios e estar coa evolución na forma de usar a tecnoloxía.

Nunha contorna competida e máis esixente, o comercio electrónico ou e-commerce comeza un novo ano con varios retos, entre eles, poñer en práctica varias estratexias para mover máis negocios, audiencias e mercados.

CRECEMENTO DO SECTOR

Segundo eMarketer, o crecemento seguirá alcanzando cifras de dous díxitos ata o 2019.

Espérase que esta alza non só evidénciese en maiores vendas na industria, senón tamén no incremento da cantidade de usuarios e na evolución do uso da tecnoloxía.

OFERTA MULTICANLE

Atrás quedou a época na que só se podía comprar en liña desde o computador.

De feito, ademais de teléfonos móbiles, os consumidores están a usar calquera dispositivo que lles permita ter acceso ás súas marcas e servizos online.

Por iso, precisamente, as tendas de e-commerce deben ter en conta a adaptabilidade e o modo responsive, que tamén é coñecido como “adaptable”.

PROMOCIÓNS

Isto non é novo, pero cada vez as promocións teñen máis influencia nos consumidores, especialmente en Latinoamérica.

Por exemplo, moitos comercios en Arxentina e México están a ofrecer pagos con cartón de crédito con 6, 9, 12 e ata 18 meses sen intereses para impulsar o e-commerce e as vendas, a pesar dos niveis de inflación.

Tamén está a forma tradicional de ofrecer promocións, descontos ou 2×1, que nestes países incrementou a porcentaxe de comercialización fronte aos que non inclúen promocións nos seus diferentes produtos ou servizos.

‘E-COMMERCE’ MÓBIL

Xa todos dixérono. De agora en diante se non é móbil óptimo, non existe.

Agora, o chamado m-commerce crece cada día máis, así que é importante que a páxina web teña a optimización necesaria para que os consumidores conten con acceso a todas as ferramentas da tenda desde os seus dispositivos móbiles.

A quen non o fixeron aínda, isto obrígaos a poñerse en modo responsive.

LOXÍSTICA DE ALTO NIVEL

Hoxe é común que ao entrar a unha tenda online exista o saúdo dun pop-up que di: “Agora facemos envíos ao país onde se atope”.

A loxística de alta calidade vólvese cada vez máis unha estratexia esencial de mercado no e-commerce, ata o punto que nalgúns casos os envíos internacionais compiten coa oferta local. Por iso, ao pensar en loxística tamén é importante pensar máis rápido, máis efectivo e accesible. Tampouco se debe esquecer o gran potencial diferenciador que se pode ter se o servizo de entrega é excepcional e confiable.

PERSONALIZACIÓN

A experiencia do usuario (user experience ou UX) é unha das prácticas máis valiosas para entender como as persoas interactúan coa tecnoloxía.

Cando se aplican estas prácticas, non só demóstrase que o pensamento apunta a ofrecer un servizo de calidade aos consumidores; con iso, a marca tamén se sitúa como confiable, accesible e amigable tanto para a audiencia que xa os segue como para o segmento potencial.

COMERCIO SOCIAL

O espazo das redes sociais segue en constante transformación, cada vez con novas formas de conectarnos co mundo que nos segue.

Agora en Pinterest, Twitter e Facebook os comercios poden activar botóns para publicar e vender produtos directamente desde as súas contas.

De feito, plataformas como Shopify (aliado PayU), axudan a construír tendas en Facebook desde as que é posible levar o negocio, vender e recibir pagos de maneira moi sinxela.

‘BIG DATA’

Actualmente, todos os paquetes de monitoreo ou análises falan de big data.

Pero ¿que facemos con iso? As grandes marcas están a usar todas as opcións existentes para saber máis sobre os seus consumidores; isto inclúe o seu comportamento de compra, as súas preferencias, a súa rede social favorita, etc. Iso é, big data.

Se o sistema de analytics utilizado ofrece estes resultados, é indispensable tomar o tempo necesario para estudar esta información.

O paso seguinte é usar o coñecemento para identificar os patróns e perfís do consumidor co fin de facer segmentacións estratéxicas que permitan chegar a máis compradores.

Rubens Rocha

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s

A %d blogueros les gusta esto: