A A.V. de Teis como a Asociación de Afectados pola Ampliación da AP-9 urxen a Audasa que acometa “con urxencia” as obras para instalar pantallas acústicas: “Xa esperamos demasiado”

ilcanallarubens_ampliacion ponte de rande_2016_Vigo

Tres décadas é tempo máis que suficiente para solucionar xa o grave problema de ruído que padecen miles de vivendas de Teis e Chapela situadas nas inmediacións do acceso da AP-9 a Vigo. Por esa razón tanto a Asociación Veciñal de Teis como a Asociación de Afectados pola Ampliación da AP-9 urxen a Audasa que acometa “con urxencia” as obras para instalar pantallas acústicas e asfalto absorbente de ruído na autoestrada. Ambos os colectivos aplauden que o Ministerio de Fomento lograse o compromiso de Audasa de adoptar esas melloras, pero tras 35 anos de espera -o tramo abriuse en 1981- advirten de que “vixiarán” que a concesionaria cumpra coa súa palabra. “Faremos un seguimento dos traballos; é unha boa noticia, desde logo, pero aínda se ten que concretar”, anota o secretario do colectivo de Teis, Anxo Iglesias.

“Queremos que as melloras se fagan canto antes”, recalca Iglesias, quen lembra ademais a importante recadación anual que logra a concesionaria -en 2015 obtivo un beneficio de 45 millóns de euros, un 56% máis que o ano anterior-: “Audasa xa logrou moito diñeiro na AP-9, así que o lóxico é que reinvista parte desas ganancias”.

De opinión similar é o portavoz da Asociación de Afectados pola Ampliación, Francisco Puch. Segundo explica, as obras ás que se comprometeu Audasa grazas á mediación de Fomento son “moi boa noticia”. “O ministerio obrígalle a facer algo que xa debería realizar hai moito tempo”, reflexiona. Por esa razón, e para garantir que ao fin se apliquen medidas que freen a contaminación acústica, Puch avanza que estarán “atentos” ao que faga a empresa.

Os colectivos de Teis e Chapela coinciden tamén á hora de reivindicar maiores accesos na autoestrada. Iglesias expón mellorar a conexión entre a rúa Buenos Aires -en Teis- e o centro de Vigo, para o que expón novas entradas e saídas nesa mesma rúa. Pola súa banda, Puch propón unha nova conexión que evite aos condutores que queiran ir a Chapela ter que desviarse ata Buenos Aires para, unha vez alí, volver sobre os seus pasos.

O portavoz da asociación de afectados de Chapela insiste tamén na importancia de darlle ao tramo de acceso de Vigo “un tratamento urbano” e urxe a Audasa a que se preocupe pola súa conservación, coidando máis os noiros. Igrexas recalca a conveniencia de considerar o tramo de acceso como urbano. “Non ten sentido que non sexa así”, conclúe o secretario do colectivo veciñal de Teis tras lembrar que o viario atravesa un barrio repleto de bloques de vivendas e con moito tráfico.

Os últimos estudos revelan que os escasos 3,8 quilómetros do acceso da AP-9 en Teis son os máis ruidosos de toda a Autoestrada do Atlántico, que mide máis de 219 kilómentros. Segundo os técnicos o seu elevado tráfico -52.000 vehículos diarios- provoca que 5.000 vivendas da contorna soporten máis de 55 decibeis (dB). Por esa razón Fomento instou a Audasa a incluír no proxecto para ampliar o trazado a instalación de pantallas acústicas e un asfalto especial que reduza o rozamiento.

Rubens Rocha

ilcanallarubens_ampliacion ponte de rande_00_2016_Vigo ilcanallarubens_ampliacion ponte de rande_01_2016_Vigo

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s

A %d blogueros les gusta esto: