A Xunta esixe que a AP-9 estea “en mans solventes”

ilcanallarubens_Autoestrada-do-Atlántico_autopista-AP-9-AP9_ponte-RAnde_vigo_2016-758x426

O PSOE reclama a transferencia da autoestrada e Ethel Vázquez garante as obras en execución

A conselleira de Infraestruturas e Vivenda, Ethel Vázquez, afirmou onte que as obras da AP-9 que se atopan en execución están “garantidas” aínda que se produza un cambio de propiedade da autoestrada, á vez que esixiu que, en todo caso, “estea en mans solventes que garantan tanto o mantemento como a calidade dos servizos”.

Así respondeu os xornalistas acerca da oferta que Globalvía, compañía de concesións de infraestruturas controlada por tres fondos internacionais, presentou a Sacyr, Abanca e Liberbank para comprar a participación do 45,1% que suman na concesionaria de autoestradas Itínere, que xestiona seis concesións de autoestradas do Norte de España, entre elas a AP-9.

A conselleira subliñou que a Administración autonómica “desde logo estará atenta a esas operacións” sobre a Autoestrada do Atlántico, xa que é “a columna vertebral do litoral galego, onde reside o 60% da poboación”.

Ademais, asegurou que a Xunta seguirá “velando e vixiando a calidade do servizo e solicitando a transferencia da titularidade”. “Cremos que se pasa a ser da Xunta podemos velar de forma máis directa polo servizo, que é o que reclaman os cidadáns, a parte da peaxe”, rematou.
Doutra banda, o candidato á Presidencia da Xunta polo PSdeG, Xoaquín Fernández Leiceaga, reclamou a transferencia da autoestrada AP-9 para que teña titularidade autonómica, un proceso no que non ve “dificultade” algunha.

Considerou que “o problema é o Ministerio de Fomento” desde a etapa en que era ministro Francisco Álvarez Cascos, presidía o Goberno José María Aznar e a Xunta xestionábaa Manuel Fraga.

Entón fíxose “unha prórroga da concesión por 48 anos”, aínda que Leiceaga sostén que “se pode transferir sen ningunha dificultade” porque tanto a vía como as súas conexións “discorren integramente pola Comunidade”.

O seu obxectivo é “a redución substancial” dos custos para os usuarios “neste eixo central de comunicacións”, para o que expón “deseñar políticas” que baixen o prezo da peaxe e mellorar así os investimentos en Galicia.

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s

A %d blogueros les gusta esto: