Coordinadas de localización do INTERNACIONALISMO para Sr. Garzón e un F5

ilcanallarubens_tuit-garzon-para-rufian_2016

Non sei que che esta a pasar Alberto, non sei… descoñézoche totalmente parece que estas aducido por un ente contaminante. Dentro de Esquerda Unida como dentro de Podemos hai suxeitos e suxeitas burgueses dos cales criticas, que fas en UNIDOS-PODEMOS?

Este discurso que adxuntas na túa conta twitter en forma de ficha de biblioteca traizoa ese INTERNACIONALISMO que tanto o PCE levaba na bandeira día se e dia tamén, dito discurso é moi chovinisista ese chovinismo doutro sector político todo o contrario á esquerda.

Este discurso que adxuntas na túa conta twitter en forma de ficha de biblioteca tal como dixen antes son aclaracións chovinistas as cales vin noutro sector politico e non na esquerda real e internacionalista a cal recoñece A SOBERANÍA DOS POBOS/A EDENTIDAD DOS POBOS/O DEREITO PARA DECIDIR DOS POBOS.

Alberto que che sei que te esta pasando?? lembra que estamos a ver nestes momentos da historia; máis aló da abstención do PSOE, da renuncia ao escano de Pedro Sánchez, de Susana Díaz, Cebrián e Felipe González caciqueando a espuertas, dun Rajoy que se pellizca xa que nin nos seus mellores soños imaxinase que co que ten encima tras 4 anos de disparates e corrupción, siga de inquilino da Moncloa, dun PODEMOS ao seu, o populismo e o culto ao seu líder, máis aló de todo isto, a imaxe máis lamentable para un vello TROTSKISTA NACIONALISTA GALEGO tal como algún sector dos morados táchannos como eu, o máis importante, no que por primeira vez, tras 39 anos de democracia, o partido (PCE ou EU) non existiu no Congreso e a imaxe dun Sr Garzón aplaudindo a un suxeito, Pablo Iglesias que da noite para a mañá destestó o movemento nacionalista que residen en tres puntos da península ibérica porque as aves de carroña da vella prensa cargan sobre el cando o seu cambio foi para gañarse esa parte da prensa onde o colaborou e falo das súas colaboracións en INTERCONOMIA naqueles principios seus que ben pois son do peor que hai, ás veces volve por segundo conveniencias a facerlle as beiras ao movemento nacionalista para colonizar ese espazo por interese tal como ese dito que di que polo interese quéroche primo Andres iso no meu argot coñécese como MÁRKETING electoralista que é moi licito pero moi rastrero.

Tamén lembra Alberto que non fai moito Pablo Iglesias dixo da organización da cal es o coordinador e xefe: «Segue vivindo no teu pesimismo existencial. Cóceche na túa salsa chea de estrelas vermellas e de cousas, pero non te achegues, porque sodes precisamente vós os responsables de que neste país non cambie nada. Sodes uns cenizos. Non quero que cenizos políticos, que en 25 anos foron incapaces de facer nada, non quero que dirixentes políticos de Esquerda Unida, e eu traballei para eles, que son incapaces de ler a situación política do país, achéguense a nós», «Podedes cantar a Internacional, ter as vosas estrelas vermellas e as vosas banderitas e a mochila… eu non me vou a meter con iso».

Fai uns días lein esto que poño aquí dun militante de 39 anos en Esquerda Unida e un gran amigo/camarada co poño en español porque de seguro pois non entende o Galego:

El Sr. Garzón, como no sale en la prensa ya que Pablo Iglesias habla en su nombre (y lo peor, en la de miles de militantes de IU con trienios de compromiso y sacrificio) necesita humillar de nuevo al PCE y a IU, declarando a EFE que el Partido Comunista de España (PCE) “hizo lo que pudo” durante la transición, “pero no lo que debía” porque tuvo que ocupar un papel de “IZQUIERDA DOMESTICADA” por los intereses de los poderes políticos. Ignorancia supina, arrogancia y desprecio por la historia, en especial la del PCE, cuando todos los historiadores, sea cual sea su orientación ideológica, le reconocen al PCE el máximo protagonismo y valentía en la lucha por la democracia en España.

Sr Garzón, usted no tiene ni idea de lo que fue esa transición ni la carga de sacrificio, miedo, terror, valentía y altruismo que vivió la sociedad española, los demócratas que luchaban por las libertades y en especial los militantes del PCE. Asesinos fascistas y muchos policías herederos del franquismos matando comunistas en la calles y en las comisarias, camaradas con la caras desencajadas tragando su ira para dejar a sus hijos una España mejor mientras despedían a los abogados de atocha masacrados por los pistoleros ultraderechistas.

Nombres como Romero Marín, Víctor Diez Cardiel, Lucio Lobato, Sánchez Montero, Marcelino Camacho, Marcos Ana, Santiago Álvarez, López Raimundo o en Málaga Leopoldo del Prado, Fernando Bosqué y Manolo “El peluo”, por citar solo a algunos de los miles de comunistas del PCE, QUE NUNCA ESTUVO DOMESTICADO. Si usted y algunos que le aplauden, junto a Iglesias y a otros de sus colegas de PODEMOS, hubieran tenido que vivir solo el 10 por ciento del terror de aquellos días de plomo, estoy convencido que les hubiera faltado espacio en el mapamundi para salir corriendo o probablemente no hubieran dicho ni mu para no “significarse” como decían antes los pusilánimes que no se metían en política. No lo reconozco como coordinador de IU sino como un abducido PODEMITA. Cuando quiera y como quiera, usted esta tramitando expulsiones de IU de forma indirecta porque son muchos y muchas de Izquierda Unida que se ven obligados a eso por todo lo que le falta escrito anteriormente, si tiene aun estima por la izquierda unida pues actue conveniente para que no registren mas bajas de militantes. Saludos al Sr Iglesias.

Rubens Rocha [@IlCanallaRubens]

PD. Prefiro ser un RUFIAN e admirar o proxecto RUTURISTA que se esta a levar en Catalunya, un proxecto que vai máis aló.

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s

A %d blogueros les gusta esto: