Así se manipula al consumidor

Como as empresas conseguen lavarnos o cerebro e que compremos as súas marcas.

Martin Lindstrom

Editorial: Xestión 2000

Temática: Empresa | Xestión e liderado / Management

Empresa | Márketing e vendas

Colección: Sen colección

Número de páxinas: 344

Da man do autor do bestseller Buyology chega un retrato impactante sobre o modo en que as grandes multinacionais ocúltannos a verdade e manipulan as nosas mentes.

Sinopse de Así se manipula ao consumidor:

Crea adicción o iPhone? Existen substancias químicas que nos obrigan a ser fieis a unha marca de pintalabios? Pódese persuadir a un bebé desde o momento en que está no ventre da súa nai? Todas estas preguntas e moitas máis atopan a súa resposta no novo e revelador libro de Martin Lindstrom, Así se manipula ao consumidor. O experto en márketing acusa á que foi a súa industria durante o últimos vinte anos. Ser testemuña privilexiada de todo o que ocorría a porta pechada dentro das grandes multinacionais ha permitido a Lindstrom expoñer por primeira vez a magnitude dos trucos e as trampas psicolóxicas que as empresas utilizan para lavarnos o cerebro e conseguir que compremos os seus produtos.

Descargar aquí

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión /  Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión /  Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión /  Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión /  Cambiar )

Conectando a %s

A %d blogueros les gusta esto: